piątek, 25 września 2015

Jesień? Czas na zakupy

Cześć Kochani!


             Małymi kroczkami zbliżamy się do przywitania Jesieni, i powiem wam że nie jestem ku temu miło nastawiona ze względu iż nienawidzę zakładać na siebie sporej ilości odzieży(wyglądam wtedy jak kluska). To unikam tego na wszelkie i możliwe sposoby, czyli najczęściej podczas pobytu na świeżym  powietrzu MARZNĘ. Ale do tego zdążyłam się już przyzwyczaić... Ciągle choroby, zwolnienia ze szkoly itp. Więc postanowiłam że w tego roczne mrozy zainwestuje w coś bardziej odzianego i lepszego jakościowo, i tutaj kieruję prośbe do was, zależy mi na waszej opinii i nie chodzi mi o to byście klikali w linki z sheinside, katygorycznie nie. Także nie chodzi o promowanie jakiegoś sklepu czy współprace z nim, zależy mi na czymś cieplutkim w czym będę się dobrze prezentować oraz czuć.  Niżej pokaże wam kilka kurtek ktore szczególnie zwróciły moją uwagę.



            1. Winter Jacket Khaki- KLIK                                       2. Winter Jacket Red- KLIK



        3.Bawełniana parka- KLIK                                            4.Kurtka BSK-KLIK


Do wyboru mam cztery kurteczki, niestety nie wiem na którą się zdecydować a zależy mi na czasie iż za dwa tygodnie jadę na weekend w góry a moja szafa składa się z większości letnich rzeczy i potrzebowałabym czegoś o wiele cieplejszego, jeżeli każdy z was napisałby swoją opinię którą kurtkę warto kupić, byłabym wdzięczna bo rozpatrzę kazdą waszą propozycje.


Oprócz tego chce was zapytać czy chcielibyście drugą serie postu z darmowymi próbkami, lecz tym razem wstawie wam bezpośrednie linki bez szukania tylko do wypełniania formularzy. Jeżeli bylibyście zainteresowani i ciekawi co dla was znalazłam piszcie:)
Oczywiście jeżeli na moim blogu wybije 70 obserwatórow to z przyjemnością ogłosze wam że przygotowałam dla was konkurs w którym można wygrać sporą paczuszkę z kosmetykami oraz rzecz niespodziankę!
Pamiętacie że na waszą pomoc co do kurteczek, pozdrawiam! :*


JEŻELI MASZ JAKIEŚ PYTANIA, W ZAŁĄCZNIKU ZNAJDZIESZ LINKI DO STRON
NA KTÓRYCH MOŻESZ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ.

9 komentarzy:

  1. czwarta moim zdaniem najlepsza! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest super :)
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sylvviusz.blogspot.com/2015/09/my-first-styling.html poklikałam :) mi się najbardziej 4 podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są świetne ;)
    http://erykdfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę jakaś kurteczkę sobie kupić ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerwona bardzo mi się podoba :) sama muszę zaopatrzyć się
    w jakąś ciepłą kurteczkę idą coraz chłodniejsze dni :(
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta ostatnia kurtka, nie wiem czemu kojarzy mi się z jesienią.
    lazoviia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kurtki mi się bardzo podobają! Świetne! :)

    http://with-ideas.blogspot.com/2015/09/zyc-z-pasja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kurtki! ;))
    1 i 2 bardzo mi się podobają! ;))


    http://www.fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń