wtorek, 3 marca 2015

Lookbook Lutego

Cześć Kochani!

Przychodzę dziś do was z lookbook'iem lutego, pokaże wam cztery lub pięć stylizacji w zależności ile zajmie mi to wszystko czasu, mam nadzieję że post wam się spodoba i miło spędzicie czas przeglądając go.

Pierwszą stylizacją jest:




Płaszczyk- sheinside  149zł
Spodnie-Tally Weijl  100zł
Buty- H&M    130żł


Drugą stylizacją którą uwielbiałam przez pewien czas ubierać do szkoły to:


inne buty:



Sweter-sheinside 80zł
Legginsy-H&M 40zł
Buty Vagabond- H&M 130zł
Lity-H&M 130zł


Trzecim zestawem jest:


Kurtka-Forever21 190zł
Legginsy-H&M 40zł
Buty Vagabond-H&M 130zł
Czarny zwykły T-shirt- Zara 40zł

Ostatnią stylizacją jest:


Sweterek-Primark 50zł
Spodnie- Tally Weijl  100zł
Buty Vagabond-H&M 130zł


Więc to wszystko na dziś, mam nadzieje że wytrwaliście do końca i post przypadł do gustu. 
Jeżeli ktoś z was miałby jakieś pytania zapraszam na aska Link do aska

17 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ze przynajmniej jedna :*

      Usuń
  2. Piękne, wszystkie!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  3. Świetne stylizacje! Mi najbardziej podoba się 2 zestaw!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są świetne ale najbardziej podoba mi się pierwsza ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://katy-and-judyth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacje! Naprawdę dobrze dobrane :)
    Będę tu wpadać częściej i obserwuje!
    http://dleathach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę na Twojego bloga, patrzę: od dawna obserwuję :)
    Świetny post i naprawdę trafne stylizacje. Buty z ostatniej stylizacji są wprost cudowne :)
    Oby tak dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny jest ten pierwszy płaszczyk <3
    Pozdrawiam,http://makeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje :D Te czarne buty są cudowne <3
    Obserwuje
    patricia9810.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje! *.*
    Ja chcę te lity! <3

    Obserwuję :3
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziekuje, wybierz się do H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i trzecia stylizacja najlepsza <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza pierwsza stylizacja <3 Dopiero zaczynam więc może wpadniesz i zostawisz ślad po sobie :p
    OBSERWUJE
    www.hhvgen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie cudne ale najbardziej do gustu przypadła mi 1 i 3 stylizacja <3 Obserwuje i zapraszam do mnie http://beyourselfandenjoyyourlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń